آینه برنزی

برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها با کارشناسان

فروشگاه پاراموند در تماس باشید

آینه برنزی؛ این روزها طراحان داخلی از آینه ها به اشکال، سبک ها، رنگ ها و اندازه های مختلف برای ایجاد زیبایی های منحصر به فرد، ایجاد توهمات نور و فضایی شاد استفاده می کنند. شما می توانید با قرار دادن آینه در هر فضایی، احساس گستردگی را ایجاد کنید و از تابش نور دلبرا و آرامش بخش آن لذت ببرید. یکی از آینه های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی، آینه برنزی است که تلفیقی از رنگ قهوه ای، قرمز و طلایی را به نمایش می گذارد. این رنگ متالیک جذاب هارمونی گرمی به خانه ها می بخشد و برای دکورهای مجلل و مینیمال کاملا مناسب است.
آینه دکوراتیو برنزی کوچک باشد یا بزرگ چندان اهمیت ندارد. زیرا اندازه آینه با توجه به محیط مورد نظر انتخاب می شود. برای مثال، برخی ها این مدل را به دیوار نقطه کانونی نصب و برخی دیگر از آن برای راهروها کم مسیر با هدف خلق توهم بصری استفاده می کنند. همچنین نصب آینه پشت میز ناهار خوری برجسته کننده حال و هوای جشن و مهمانی پر از جنب و جوش و شادی خواهد بود.

آینه دکوراتیو
آینه برنزی دیواری

آینه برنزی دیواری

آینه برنزیی دیواری برای نقطه کانونی های دکوراسیون بسیار استفاده می شود. نقطه ای از خانه را برای جلب توجه بصری انتخاب و آینه را روی دیوار نصب کنید. برای مثال، مجموعه ای از آینه های چند ضلعی را همانند پازل کنار هم روی دیوار نصب و فضا دیوار را به چشم اندازی دلربا تبدیل کنید.
رنگ برنزی و فلز آن از گذشته های دور مورد توجه قرار گرفته است. این فلز به دلیل قیمت مناسب نسبت به دیگر فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره، در ساخت خانه ها و وسایل کاربردی بسیار استفاده می شود. همچنین ظروف فلز برنزی یکی دیگر از گزینه های تزیینی پرطرفدار است. البته جذابیت رنگ این فلز بر استفاده های مختلف های مختلف و طراحی های گسترده آن بی تاثیر نبوده است. ایجاد جلوه خاص رنگ برنزی در طراحی داخلی یکی از دلایل اصلی محبوبیت این فلز است.

مدل های آینه برنزی

آینه برنز در انواع مختلف توکار و جداگانه تولید می شود. مدل های توکار براساس نظر و سلیقه طراحی ساخته می شود و حین اجرای دکور قابل نصب است. معمولا از آینه های برنزیی توکار برای درب کمدها، دیوارها، سقف، راهروها و … استفاده می کنند. مدل مستقل و جداگانه نیز توسط مخاطبین خریداری می شود و در قسمت های مختلف خانه به راحتی قابل اجرا است.در ادامه با مدل های پرطرفدار آینه برنزیی دیواری و دکوری آشنا می شوید:

طرح دیواری؛ نمایی متمایز و امروزی

آینه های دیواری در طرح ها و نقش های مختلف و زیبا تولید می شود و برای اجرای دکوراسیون کلاسیک و مدرن بهترین انتخاب است. با کمک این ایده خلاقانه و جدید می توان فضای خانه به بهترین شکل شیک و مجلل جلوه داد، در حالی که کمترین هزینه را در بردارد. علاوه براین حضور آینه روی دیوار قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی ظرافت دیگر المان های دکوراسیون را به چالش می کشاند و در چارچوب های مختلف دکوری قابل نصب هستند.

انواع آینه دکوراتیو برنزی

آینه برنز کنسول؛ اکسسوری ترند

کنسول های آینه بسیار ترند شده است که در رنگ های مختلف نقره ای، طلایی و برنزی تولید می شود. کنسول برنزی در طراحی های متنوع و متفاوت قابل خریداری است که رنگ برنزیی آن گرمای دوست داشتنی به فضا می شود و برای خانه های طراحی شده به رنگ های سرد بهترین انتخاب است.

آینه شمعدان برنز کوچک؛ چشم نواز و زیبا

آینه شمعدان برنزیی رنگ یکی از انتخاب های خاص برای عروس خانم ها است که در محیط نشیمن، درب ورودی و سالن پذیرایی قرار می گیرد. این مدل آینه برنزی با خلاقیت و هنر دست تولیدکنندگان کشورمان به تولید می شود و جز یکی از شیک و مجلل ترین انتخاب ها برای عروس خانم های طرفدار طرح های سلطنتی و پر زرق و برق است.

آینه برنزی را در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

یکی از زیباترین و شکیل ترین رنگ ها برای فضا خانه برنزی است. این رنگ را می توانید با دیگر اکسسوری ها و یراق آلات مبلمان، لوستر و … ست کنید و هارمونی خاصی میان طراحی داخلی خلق نمایید. آینه برنزیی نیز یکی از بهترین راهکارها برای حضور این رنگ پرمخاطب در خانه است که در بخش های مختلف مانند پشت مبلمان، پشت میز ناهارخوری، آینه کنسول، کنار درب ورودی، اتاق خواب، اتاق کار و … قابل استفاده است که جلوه بیشتری به فضا و چیدمان می بخشد و در تناژهای مختلف قابل خریداری است.

قیمت آینه دکوراتیو

قیمت آینه برنزی پاراموند

قیمت این مدل آینه دکوراتیو با توجه به کیفیت، طراحی و برند انتخابی مشخص می شود و متراژ فضای مورد نظر برای آینه کاری روی هزینه آن بسیار تاثیرگذار است. این روزها برندها و فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش انواع آینه های رنگی فعالیت دارند که هر کدام براساس خدمات پس از فروش و شرایط ویژه قیمت متفاوتی در نظر می گیرند که انتخاب فروشگاه معتبر و شناخته شده کمی است. یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید آینه برنزی، فروشگاه آنلاین پاراموند است که کیفیت محصولات خود را کاملا تضمین می کند و تنوع آینه های دکوراتیو آن بسیار گسترده و به روز است. برای آشنایی بیشتر و مشاهده خلاقیت و سلیقه بی نظیر این مجموعه، حتما به صفحه محصولات نگاهی بیندازید.

به‌روز سانی در تاریخ 1401/05/31