آینه سرویس بهداشتی

برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها با کارشناسان

فروشگاه پاراموند در تماس باشید

شما میتوانید با مراجعه به آدرس بنی هاشم، روبروی سه راه پرتوی(رحیمی)، نبش شاهباز، پلاک یک، فروشگاه شودر انواع طرح های آینه سرویس بهداشتی را مشاهده فرمایید.

✅ابعاد استاندارد ✅بهتر است داخل حمام از آینه‌های خیلی کوچک استفاده نکنید ✅انتخاب رنگ مناسب آینه دستشویی ✅ضد آب بودن جنس قاب آینه سرویس

آینه سرویس بهداشتی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که بدون حضور آن دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی ناقص است. آینه‌ها همیشه بالای شیر تعبیه‌شده برای دست و صورت شستن قرار می‌گیرد. با این حال، ایده‌های جذابی روی کار آمده‌است که اتاق سرویس بهداشتی را به زیباترین شکل ممکن به چالش می‌کشاند و درخشش این محیط را دوچندان می‌کند. از آینه‌های روشن گرفته تا آینه‌های رنگ‌های گرم، انواع مختلفی از آینه‌های سرویس بهداشتی در بازار وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید حمام و دستشویی چه نوع طراحی داشته‌باشد و مطابق با نیازهای شما چگونه طراحی شود، اما بهتر است برای خرید آینه حمام تمام نکات مهم را در نظر بگیرید و بهترین مدل را انتخاب نمایید.

آینه دستشویی ارزان 
خرید اینترنتی آینه دستشویی

انواع آینه دستشویی

انتخاب مدل آینه برای دستشویی بیشتر از همه چیز در اجرا دکور سرویس بهداشتی اهمیت دارد. آینه باید با سبک فضا ارتباط داشته باشد. در صورتی که بازسازی حمام و دستشویی را شروع کرده اید، انتخاب و سبک‌های متنوعی دارید. اما اگر ترجیح می‌دهید سبک موجود را نگهدارید، کمی با محدودیت انتخاب مواجه می‌شوید.  
تقریبا هر جبنه‌ای از سرویس بهداشتی مانند دکوراسیون، رنگ ها، نور و… به اجرای سبک کلی کمک می‌کند و براساس نحوه انتخاب این اجزا، سبک خاص حمام مانند مینیمالیسی، لوکس و. . به واقعیت می‌پیوندد. هنگامی که سبک سرویس دستشویی و حمام را مشخص کردید، می‌توانید با انواع سبک‌های آینه دستشویی نیز آشنا شوید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه با چند نمونه از رایج‌ترین و پرطرفدارترین سرویس آینه بهداشتی آشنا می‌شوید:

آینه سرویس بهداشتی مدرن

آینه‌های مدرن از جمله مدل‌های ساده و در عین حال شیک است که برای سرویس‌های بهداشتی دارای دکوراسیون مدرن انتخاب می‌شود. معمولا المان‌های این مدل سرویس‌های بهداشتی بسیار امروزی طراحی می‌شود و هیچ مشکل و عیب خاصی بر دیوارها، کفپوش و سقف قابل مشاهده نیست. به همین خاطر، آینه سرویس بهداشتی مدرن بزرگ‌تر انتخاب می‌شود و به بزرگنمایی فضا بسیار کمک می‌کند.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

سرویس آینه دستشویی چراغ دار یکی از خاص‌ترین و دلرباترین مدل آینه‌هایی است که برای این قسمت از خانه انتخاب می‌شود. این مدل آینه‌ها دارای نور در جلو یا پشت قطعه هستند و در فضای حمام هم کاربردی و هم دلپذیر و زیبا به حساب می‌آیند. آینه‌های هالیودی، نور پس زمینه و نور جلو از جمله رایج‌ترین مدل آینه‌های نورانی است که به خوبی با سبک‌های امروزی مدرن همخوانی دارد.

آینه سرویس بهداشتی قاب دار

آینه‌های قاب دار نیز در جنس‌های مختلف مانند چوبی، پلاستیکی، شیشه‌ای و… تولید می‌شوند که با توجه به المان‌های تزئینی می‌توانید بهترین مدل قاب دار را انتخاب کنید. همچنین مدل‌های قاب دار همراه با باکس‌های مختلف تولید می‌شوند که از نظر ظاهری بسیار جذاب و کاربردی هستند و فضای مناسبی برای قرار دادن محصولات بهداشتی مانند مسواک، ژل‌های شستشو، صابون و… شناخته می‌شوند.
علاوه بر این آینه‌های سرویس بهداشتی قاب دار به اشکال مختلف مربع، مستطیل و گرد در بازار موجود هستند که هر کدام را می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان خریداری کنید.

آینه سرویس بهداشتی بدون قاب

آینه‌های مناسب فضای دستشویی به‌صورت مدل‌های دارای قاب و بدون قاب طراحی می‌شوند که این‌روزها مدل‌های بدون قاب طرفداران بیشتری دارد. این دسته از آینه‌ها به‌صورت مینیمال طراحی می‌شوند و ظاهر شیک و مدرنی به محیط بهداشتی هدیه می‌دهند. همچنین به راحتی برای هر سبک دکوراسیون داخلی انتخاب می‌شود و تلفیقی از آینه مدرن و سنتی را به نمایش می‌گذارد.

آینه سرویس بهداشتی چوبی

آینه سرویس بهداشتی جدید

آینه‌های جدید همیشه با قابلیت‌های جدید مطرح می‌شوند. این دسته از آینه‌های سرویس بهداشتی با جذابیت‌های خاصی معرفی شده‌اند و در کنار قابلیت اصلی، دارای گزینه‌های اضافی مانند پخش موزیک، سوئیچ‌های حسگر، روشنایی LED و… هستند. همچنین داشتن فضای ذخیره‌سازی در پشت آینه یکی از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین آینه‌های طرح جدید است که به خوبی توانسته مخاطبین خود را شگفت زده کند.

آینه سرویس بهداشتی pvc

آینه باکس دار دستشویی حدود چندین سال است که در بازار جایگاه ویژه‌ای دارد و برای خانه و سرویس بهداشتی‌های متراژ کوچک انتخاب می‌شود. این مدل آینه‌ها معمولا از جنس پی وی سی هستند که داخل باکس آن لوازم بهداشتی و آرایشی قرار می‌گیرد. همیشه قرار دادن لوازم بهداشتی مانند مسواک کنار آینه دست و پاگیر بوده است، اما به لطف قفسه‌های آینه باکس دار دستشویی این مشکل رفع می‌شود

آینه سرویس بهداشتی گرد

آینه سرویس بهداشتی گرد

آینه‌های گرد حمام با مدل‌های دارای منحفی، صرف نظر از فریم آن ها، به دلیل سادگی و لطیف بودن طراحی، جذابیت بی‌نظیری دارند و از نظر بصری بسیار دلپذیر هستند. این مدل آینه‌ها برخلاف آینه‌های دارای خطوط تیز، فضای کمتری از دیوار را اشغال می‌کند و برای حمام‌های دارای راهرو تنگ بسیار مناسب است. همچنین این مدل آینه برای جلوه بیشتر طرح دیوار یا کاشی بسیار انتخاب می‌شود و در عین سادگی، زیبایی بی‌نظیر خود را به چالش می‌کشاند.

آینه سرویس بهداشتی چوبی

چوبی یکی دیگر از متریال‌های دوست داشتنی و همیشه زیبا برای انتخاب آینه است که برای سرویس‌های بهداشتی طراحی شده با المان‌های طبیعی بسیار انتخاب می‌شود. معمولا آینه‌های چوبی سرویس بهداشتی همراه با باکس ارائه می‌شوند و جالب است بدانید چوب به کار رفته در طراحی آینه نسبت به دیگر المان‌ها گرانقیمت‌تر است.

نکات مهم هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی

برای انتخاب آینه بالای روشویی حمام باید کیفیت بالا را در اولویت قرار دهید. برخی آینه‌های دارای کیفیت پایین و امواج، تصویر واقعی از شما به نمایش نمی‌گذارد و هنگام مشاهده آینه، صورت کشیده یا پف‌کرده به نظر می‌رسد. از آنجا که به‌محض بیدار شدن از خواب سریعاً به‌سمت سرویس بهداشتی می‌روید و مشاهده ظاهر مناسب چهره تا روی شروع پرانرژی اثربخش است، خرید آینه دستشویی با کیفیت اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. در ادامه با نکات مهم برای خرید این آینه اثرگذار آشنا می‌شوید:

◀ معمولاً برای ساخت آینه سرویس بهداشتی ابعاد استاندارد را در نظر می‌گیرند و در صورت خرید آن در کنار روشویی و کابینت نگرانی بابت ابعاد آن نداشته‌ باشید. اما اگر دوست دارید آینه بزرگ‌تری داشته‌ باشید، می‌توانید به‌صورت سفارشی نیز آن را تهیه کنید.

◀ بهتر است داخل حمام از آینه‌های خیلی کوچک استفاده نکنید، آینه‌ای که توانایی نشان‌دادن بخشی از شانه‌ها را نیز دارد گزینه بهتری است؛ مخصوصاً برای سرویس بهداشتی‌های بسیار کوچک. زیرا با نصب آینه‌های بزرگ‌تر، انعکاس نور موجب بزرگ نشان‌دادن فضا می‌شود.

◀ از دیگر نکات مهم می‌توان به انتخاب رنگ آینه اشاره کرد. برای انتخاب رنگ مناسب آینه دستشویی حتماً به دیگر المان‌های اجرایی دقت داشته‌باشید. پیشنهاد می‌شود آینه را متناسب با رنگ روشویی، سرامیک‌ها و… خریداری کنید. ایجاد هارمونی خاص میان المان‌ها به زیبایی و طراحی منحصربه‌فرد آن کمک می‌کند.

◀ با انتخاب آینه‌های دارای کمد می‌توانید در کنار مشاهده چهره تان، لوازم مورد نیاز خود را داخل آن قرار دهید و نظمی داخل سرویس بهداشتی ایجاد کنید. با قرار دادن لوازم بهداشتی مانند صابون، مسواک، شامپو و… در پشت آینه، از شلوغی بیش از حد جلوگیری می‌کنید و تمام وسایل به راحتی داخل آن پنهان می‌شود.

◀ معمولاً بیشتر افراد از آینه‌ای آلومینیومی، چوبی، استیل و پی وی سی استفاده می‌کنند که هنگام خرید باید به ویژگی ضد آب بودن هر کدام دقت داشته‌باشید.

خرید عمده آینه سرویس بهداشتی

برای تجربه خرید آینه بهداشتی دستشویی با قیمت عمده باید به سراغ فروشگاه‌های تولیدکننده بروید، فروشگاه‌هایی که بدون واسطه محصولات خود را با قیمت مناسب‌تر در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند و کیفیت محصولات را کاملاً تضمین می‌کنند. میان فروشگاه‌های مختلف کل کشور، فروشگاه پاراموند یکی بهترین و با تجربه‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع آینه‌های سرویس بهداشتی است که برای هر سلیقه‌ای گزینه مناسبی پیشنهاد می‌دهد.

همچنین قیمت آینه دستشویی ارزان همراه با بالاترین کیفیت برای شما رقم می‌زند. همیشه قیمت آینه سرویس بهداشتی مهم‌ترین فاکتور برای خرید است که با توجه به مدل‌های مختلف موجود در بازار نمی‌توان بازه دقیقی برای این محصول در نظر گرفت. تنها راهکار برای اطلاع از قیمت‌ها دسته‌بندی آینه‌های دستشویی است که آینه‌های دارای طراحی به روزتر و کیفیت‌تر بالاتر قیمت متفاوت‌تری نیز دارند. به همین خاطر، برای تجربه خرید مطمئن و بدون دغدغه، فروشگاهی معتبر را به شما معرفی کرده‌ایم که میان مدل‌های مختلف مناسب‌ترین گزینه را برای محیط بهداشتی برگزینید.

آینه سرویس بهداشتی جدید

بهترین جنس آینه دستشویی

خرید آینه دستشویی با کیفیت برای تمام صاحبان خانه مهم است. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از میان جنس‌های مختلف مانند چوبی، آلومینیومی، پی وی سی و استیل گزینه بهتر و مقاوم‌تر در برابر رطوبت را انتخاب کنند که براساس مشاهدات آینه‌های پی وی سی و استیل نسبت به دو گزینه دیگر برای فضای حمام و دستشویی مناسب‌تر است و کمترین آسیب را هنگام برخورد با آب و رطوبت می‌بیند.

خرید آینه دستشویی ارزان

آینه‌ها یکی از زیرکانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که می‌توانید برای حمام و سرویس بهداشتی انجام دهید، زیرا آن‌ها بازدهی آنی دارند و ظاهر حمام را به سرعت تغییر می‌دهد. حال که با انواع آینه‌های بهداشتی آشنا شدید، وقت آن رسیده به دنبال فروشگاهی مطمئن و معتبر بگردید، فروشگاهی که انواع مانند آینه‌های ساده، آینه‌های چراغ دار و گران قیمت ارائه می‌دهد و به شما کمک کند در خرید آینه سرویس بهداشتی موفق باشید.
یکی از بهترین و باتجربه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، فروشگاه پاراموند است که بهترین شرایط خرید را برای مخاطبین ارائه می‌دهد و تمام تلاش را برای ارائه قیمت ارزان آینه بهداشتی و در عین حال باکیفیت انجام می‌دهد. مجموعه پاراموند یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش آینه دستشویی در تهران است که هدف اصلی آن بهترین قیمت در بالاترین کیفیت است.

نقش آینه در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی

قرارگیری آینه سرویس بهداشتی به انعکاس نور و بهبود روشنایی کل فضا کمک می‌کند و ظاهر اصلی حمام و دستشویی را به‌طرز باورنکردنی بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، دوست واقعی شما نیز خواهد بود. زیرا با کمک آن روز خود را با انگیزه شروع می‌کنید و باعث می‌شود ظاهر عالی برای برقراری ارتباط با دیگران را به نمایش بگذارید. هیچ سرویس بهداشتی بدون آینه جلوه بصری کاملی ندارد و همچنین انجام برخی نظافت‌های روزانه و هفتگی بدون آن ناممکن است. آینه‌ها نه‌تنها در حمام، بلکه در دیگر محیط‌های خانه مانند راهروها، اتاق‌خواب و پذیرایی نصب می‌شود. بدون شک هنگام بیرون از خانه، در آخرین لحظه به سراغ آن می‌روید و به ظاهر آراسته خود نگاهی می‌اندازید. کمی بیشتر فکر کنیم متوجه می‌شوید آینه یکی از ضروری‌ترین اقلام حمام و سرویس بهداشتی است، اما زمانی که صحبت از سبک دکوراسیون به میان می‌آید، جلوه ظاهری و طراحی آن مورد اهمیت قرار می‌گیرد.

حمام بدون آینه ناقص به نظر می‌رسد و این المان تزئینی اهداف متعددی فراتر از این‌که به شما کمک می‌کند، بهترین ظاهر خود را تجربه کنید، انجام می‌دهد. آینه حمام می‌تواند نقش خوبی در بزرگ‌تر نشان‌دادن حمام با بازتاب نور و فضای اطراف ایفا کند. این یک توهم نوری از بزرگ‌نمایی حمام است و نور طبیعی بیشتر را فراهم می‌کند، در نتیجه فضا را بزرگ‌تر نشان‌می‌دهد. انتخاب آینه سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مانند دکوراسیون داخلی بستگی دارد. جنس، رنگ، مدل و… آینه تأثیر شگفتی روی ظاهر دستشویی می‌گذارد و هنگام خرید آینه باید رنگ آن را متناسب با دیگر رنگ‌های محیط داخلی انتخاب کنید. در واقع بهتر است رنگ آینه با رنگ روشویی، کاشی‌ها و سرامیک همخوانی داشته‌باشد تا بدین شکل لوکس بودن و زیبایی محیط را به چشم ببینید. همچنین هر سبکی که برای طراحی دستشویی انتخاب کرده‌اید بهتر است فریم و قاب آینه نیز به همان سبک خریداری کنید. برای مثال، دستشویی‌های مدرن و امروزی با آینه‌های هندسی و ساده بسیار شیک و خاص دیزاین می‌شوند و برای دستشویی‌های کلاسیک نیز بیشتر از آینه‌های دایره‌ای استفاده می‌کنند. البته آینه‌های دایره‌ای برای هر سبکی مناسب هستند و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشند.

قیمت آینه سرویس بهداشتی

قیمت آینه دستشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند آینه قدی، سرویس بهداشتی، دکوراتیو و حمام. آینه‌ها در تنوع بسیار بالایی روانه بازار می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و طراحی خاصی هستند، بنابراین ابتدا باید مدل و اندازه آینه را مشخص کنید، سپس از قیمت آن مطلع شوید. یکی از عوامل موثر بر قیمت سرویس آینه دستشویی، جنس آن است. اگر به مدل‌های مختلف نگاهی انداخته باشید، کاملا توجه شده اید، برای ساخت آینه‌های دستشویی از متریال‌های مختلف مانند چوب، فلز، استیل، پی وی سی و… استفاده می‌کنند. هر کدام از این متریال‌ها قیمت مشخصی دارند و طراحی‌های مختلف بخش‌های جانبی آینه بهداشتی را تشکیل می‌دهند.

عوامل تأثیرگذار در قیمت آینه سرویس بهداشتی

عوامل مختلفی روی قیمت آینه حمام و دستشویی تأثیرگذار است، به همین دلیل برای خرید با هزینه‌های مختلفی مواجه می‌شود. شاید به‌دنبال آینه روشویی ارزان باشید، غافل از این‌که نمی‌توانید کیفیت را فدای قیمت کنید. محیط بهداشتی شرایط متفاوتی نسبت به دیگر مکان‌ها دارد و تغییر آب و هوایی آن خیلی راحت می‌تواند روی جنس آینه و قاب تأثیر گذار باشد.
در ادامه بیشتر با عوامل اثرگذار قیمت این محصول پرکاربرد آشنا می‌شوید:
رنگ آینه: یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت رنگ آینه است که برای خرید برخی رنگ‌های خاص مانند طلایی یا برنز باید هزینه بیشتری بپردازید.
جنس آینه: آینه همانند دیگر متریال‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود و کیفیت آن روی ماندگاری و دوام بیشتر تأثیرگذار است. انتخاب آینه‌های مناسب در برابر رطوبت و آب مسلماً هزینه بیشتری نسبت به آینه‌های معمولی دارد، اما این تضمین را دارد که در فضای رطوبت آسیب نمی‌بیند.
مدل آینه: آینه‌های سرویس بهداشتی در مدل‌های مختلف طراحی می‌شود که انتخاب مدل مناسب روی دکوراسیون این محیط تأثیر مستقیم می‌گذارد. معمولاً انتخاب آینه‌های دارای طراحی متفاوت و به‌روز نسبت به آینه‌های ساده و معمولی قیمت بالاتری دارد. این دسته از آینه به اشکال مختلف هندسی و حکاکی‌های بی‌نظیر ساخته می‌شوند که اجرای آن‌ها برای سرویس بهداشتی‌های جدید و مدرن بی‌نظیر است.
باکس دار یا بدون باکس: برخی از آینه‌های دستشویی همراه با باکس ارائه می‌شوند که نسبت به آینه‌های ساده و بدون باکس قیمت بالاتری دارند. انتخاب میان گزینه‌های دارای باکس و بدون باکس کاملاً سلیقه‌ای است و بستگی به محیط دستشویی و دکوراسیون آن بستگی دارد.

بروزرسانی 1401/08/16