شیر حمام شودر

برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها با کارشناسان

فروشگاه پاراموند در تماس باشید

امروزه در فروشگاه‌ها مدل‌های متنوعی از شیرآلات حمام وجود دارد که انتخاب را برای خریداران بسیار دشوار کرده است زیرا انتخاب یک شیر با کیفیت بالا برای حمام بسیار حائز اهمیت است. بنابراین هنگام خرید شیرآلات حمام به دلیل تنوع بالایی که این شیرآلات دارند، شما با انتخاب‌های زیادی مواجه می‌شوید. شیرآلات شودر انواع مختلفی از شیرهای حمام مناسب با اندازه‌های مختلف حمام طراحی کرده است که علاوه بر دوام و طول عمر طولانی در رنگ‌های جذابی ساخته شده‌اند واین تنوع انتخاب را برای خریداران آسان کرده است.

شیرآلات حمام شودر مانند دیگر محصولات این برند در رنگ‌های مختلفی ساخته شده است که وجود رنگ‌های مختلفی چون طلا، طلا مات، کروم، سفید شیری و طراحی‌های متفاوت و چشم‌نواز از ویژگی‌های جذاب شیرآلات شودر است. از دیگر ویژگی‌های برتر شیر حمام شودر می‌توان به ثبات رنگ محصولات و رسوب‌پذیری کمتر سطوح این برند از شیرآلات، به دلیل طراحی و متریال خاص بدنه، اشاره کرد. همچنین این شیرآلات مناسب انواع حمام‌ها طراحی شده‌اند و نصب آن‌ها سریع و آسان است.

به طور مثال شیرآلات توکار، راه حلی عالی برای استفاده بهینه از فضا هستند که در سه مدل مختلف طراحی شده‌اند تا سلایق متفاوت را پوشش دهند یا در حمام‌های کوچک که با محدودیت فضا روبه‌رو هستند، استفاده از شیر حمام اروپا و تسنو می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب باشد زیرا این شیرها طوری طراحی شده‌اند که فضای کمتری را اشغال کنند. در برابر کیفیت و تنوع بالای محصولات شودر، قیمت شیرآلات حمام شودر بسیار مناسب است و شما می‌توانید با مشورت با یک کارشناس مجرب شیرآلات مورد نظر خود که مطابق سلیقه شما و متناسب با حمام باشد را انتخاب و از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

خرید شیر الات حمام شودر

ویژگی‌های شیرآلات حمام شودر

شیر حمام در کنار این که باید ظاهر زیبایی داشته باشد، دوام، سهولت مراقبت و راحتی استفاده آن نیز اهمیت دارد. شیر حمام شودر نیز دقیقا با این دو ویژگی طراحی و تولید می‌شود و انتخابی هوشمندانه برای ساختمان‌های امروزی است. تنوع بالایی که میان محصولات حمام این برند از نظر رنگ، طرح، قیمت و مدل مشاهده می‌کنید در دیگر برندها دست نیافتنی و این سطح از تنوع بر کیفیت و عملکرد عالی شیر آلات شودر تاثیرگذار نبوده است.
در ادامه با ویژگی‌های دیگر شیرهای حمام شودر آشنا می‌شوید:
طراحی حرفه‌ای
از دیگر ویژگی‌های هیجان‌انگیز شیر حمام شودر می‌توان به اهرم باز و بسته در یک سمت اشاره کرد که به آسانی روی دیوار قرار می‌گیرد و فضای کمی را نیاز دارد.
رنگ‌بندی بی‌نظیر
امکان سفارش محصولات مختلف شودر در رنگ‌های متنوع مانند طلایی، طلایی مات، کروم، سفید و… وجود دارد که پیشنهادی ویژه برای ایجاد هارمونی میان المان‌های مختلف دکوراسیون به حساب می‌آید.
نصب آسان
نصب آسان و راحت شیرهای شودر یکی دیگر ویژگی‌های دوست داشتنی این برند است که در کمترین زمان می‌توان شیر را راه اندازی کرد و از آن استفاده نمود.
کیفیت و جنس عالی
کیفیت شیرالات شودر بر همگان ثابت شده و بدنه آن‌ها از آلیاژ برنج است. آلیاژ برنج مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسید شدن دارد و از مس و روی تولید می‌شود. جالب است بدانید حضور فلز مس، باعث خاصیت ضدمیکروبی محصولات این برند شده است.

انواع شیرآلات حمام
شیر اهرمی حمام

انواع شیرآلات حمام

شیر حمام شودر در انواع مختلف و در طرح‌های بسیار متنوع و خاص تولید می‌شود. این برند برای تمام مشتریان گزینه مناسبی ارائه می‌دهد و مدل‌های مدرن و امروزی را به راحتی می‌توان از شودر خریداری کرد. از جمله مدل‌های پرطرفدار این برند می‌توان به طرح‌های کلاسیک و مدرن اشاره کرد. طرح‌های کلاسیک به گونه‌ای طراحی می‌شوند که قطع یا وصل کردن جریان آن با چرخاندن سری امکان‌پذیری است و برای دو آب گرم و سرد سری جداگانه دارد. در حالی که مدل مدرن جز شیرآلات اهرمی است که تنها با بالا یا پایین بردن اهرم، جریان آب را می‌توان کنترل کرد.

شیر اهرمی حمام

شیر اهرمی یکی از انتخاب‌های رایج برای شیر دوش حمام است که با استفاده از اهرم باز و بسته می‌شود. استفاده از این مدل شیر نسبت به مدل‌های قدیمی بسیار آسان‌تر است و با کمک اهرم می‌توان شدت جریان آب را کنترل کرد. همچنین شیر اهرمی برند شودر به عنوان محصولی با مقاومت بالا در برابر خرابی شناخته می‌شوند که نصب آن‌ها موجب کاهش مصرف انرژی نیز خواهد شد.

شیر مخلوط حمام

یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید شیرحمام، مدل مخلوط است که هم برای دوش قابل استفاده است و هم برای شیر تعبیه شده در قسمت زیرین. شیر مخلوط حمام با داشتن اهرمی ساده، آب به قسمت دوش حمام منتقل می‌شود و هر زمان نیاز باشد آب از شیر زیرین نیز قابل استفاده است.

خرید شیر الات حمام شودر

برای خرید شیر حمام شودر می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده کمک بگیرید؛ فروشگاهی که کیفیت و اصل بودن محصولات را تضمین کند و برای خرید رضایت بخش به مشتریان بهترین پیشنهادها را دهد. البته فراموش نکنید هنگام خرید ویژگی‌های مختلف شیرالات شودر را در نظر بگیرید و با توجه به سرویس حمام گزینه مناسب را انتخاب کنید.

تاریخ انتشار 1401/09/17