آینه دکوراتیو طلایی

آینه‌های تزیینی زیبا و کاربردی برای هر اتاق و فضایی مناسب هستند و به راحتی نصب می‌شوند. این ایده نه تنها دیوار را با زرق و برق مدرن تزیین می‌کند، بلکه توهم فضای بیشتری را نگاه مخاطب خلق خواهد کرد و برای فضاهای تاریک بسیار مناسب است. یکی از خاص‌ترین سبک‌های آینه تزیینی، آینه دکوراتیو طلایی است که انفجاری از نور را خلق می‌کند که در عین سادگی جانی به دیوار خسته کننده می‌بخشد.

استفاده از رنگ طلایی برای مجلل و لوکس نشان دادن طراحی داخلی خانه و دیگر فضا بسیار استفاده می‌شود و فضا را روشن و پرنور می‌کند. همچنین این رنگ به خوبی با دیگر رنگ‌ها همخوانی دارد و می‌توان آن را برای هر رنگ دیزاینی استفاده کرد. حال تصور کنید این رنگ با آینه کاری ترکیب شود، زیبایی خیره کننده شکل می‌گیرد که هر فردی با تماشای آن شگفت زده می‌شود.

کاربرد آینه طلایی
خرید اینترنتی آینه دکوراتیو طلایی

انواع آینه طلایی

آینه‌ دکوراتیو طلایی در اندازه‌ها و طراحی خاص و خیره کننده‌ای طراحی می‌شوند که نصب و راه اندازی آن‌ها روی دیوار یا سقف، نشان دهنده انتخاب عالی و بدون نقص شماست. این رنگ برخلاف رنگ‌های نقره‌ای و سرد، روی هر رنگ دیواری خودنمایی می‌کند که در ادامه با رایج‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های آن در بازار آشنا می‌شوید:

آینه دکوراتیو گرد طلایی

یکی دیگر از مدل آینه‌های طلایی برای تزیین دکوراسیون منزل، طرح گرد است که طراحان داخلی با کمک آن فضاهای زیبا و آرامش بخشی خلق می‌کنند. آینه‌های گرد با قاب‌های متنوعی در بازار موجود است که جلوه و زیبایی متفاوتی به فضا می‌بخشد و برای قسمت‌های مختلف خانه بسیار مناسب است.

آینه دکوراتیو لوزی طلایی

آینه دکوراتیو طلایی لوزی یکی از استایل‌های مشهور است که برای دیوار اتاق‌های کوچک بسیار استفاده می‌شود. طراحی لوزی‌های روی آینه در کنار دیگر المان‌های تزیینی مانند مبلمان بسیار خاص جلوه می‌دهد و با انعکاس نور در محیط فضا را رویایی می‌کند. معمولا نصب آینه‌های به این سبک، همانند پازل است که تکه‌های لوزی شکل کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و شکل نهایی را ایجاد می‌کنند.

آینه دکوراتیو آماده طلایی

این مدل آینه نیز بسیار ترند شده‌اند که به صورت طرح‌های مختلف چند تکه گرد، مستطیلی و لوزی نصب می‌شوند. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید طرح دلخواه خود را از این مدل آینه طلایی انتخاب کنید و در فواصل مختلف آن‌ها کنار یکدیگر قرار دهید.

آینه دکوراتیو طلایی

خرید اینترنتی آینه دکوراتیو طلایی

بدون شک خرید آینه طلایی یکی از بهترین اتفاق‌ها در محیط موردتان خواهد بود. با اضافه کردن رنگ طلایی داخل ساختمان ظاهری دلبرا و حیرت‌انگیز ایجاد می‌کند که انگار باعث آنتیک شدن فضا شده است. اما فراموش نکنید برای تهیه این آینه باید از فروشگاهی معتبر و کاملا شناخته شده کمک بگیرید، فروشگاهی که در انتخاب مدل و تناژ رنگی شما راهنمایی کند و تضمین کننده کیفیت ساخت آینه باشد.

یکی از بهترین فروشگاه برای خرید آینه، فروشگاه آنلاین پاراموند است که بهترین شرایط برای خرید مخاطبین فراهم کرده و کیفیت و تنوع محصولات در این مجموعه واقعا ستودنی است. کافی است نگاهی به صفحه محصولات پاراموند کنید، بی‌تردید متوجه شرایط ویژه خرید خواهید شد.

قیمت آینه دکوراتیو طلایی

قیمت آینه دکوراتیو رنگ طلایی در بازار کاملا متفاوت است و با توجه به طراحی، متراژ، برند و دیگر ترکیبات به کار رفته در ساخت ان مشخص می‌شود. معمولا در ساخت این آینه از فلز گران قیمتی استفاده می‌شود که این موضوع بر گران قیمت بودن آن بی‌تاثیر نیست.

کاربرد آینه طلایی

این روزه با اضافه کردن برخی ترکیبات خاص، آینه‌های رنگی متنوعی تولید می‌شود که مدل آینه دکوراتیو طلایی یکی از پراستفاده‌ترین آینه‌های رنگی در خانه‌های لوکس و کلاسیک است. جذابیت و زیبایی بی‌نظیر آن باعث شده است خیلی‌ها از این رنگ برای قسمت‌های مختلف خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، ورودی سالن‌ها و… استفاده و سبک طراحی داخلی را به راحتی به کلاسیک مجلل نزدیک نمایند. معمولا آینه دکوراتیو رنگ طلایی قیمت بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها دارد و برای فضاهای خاص و دفاتر لوکس استفاده می‌شود. طراحی و مدل‌های آن در بازار بسیار گسترده است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان و دیگر المان‌های دکور به آسانی مدل دلخواه را انتخاب کنید.

تاریخ انتشار 1401/06/13