شیر آشپزخانه شودر

وسایل زیادی در آشپزخانه وجود دارند که روزانه بارها به سراغ آن‌ها می‌رویم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از جمله وسایلی که در آشپزخانه به طور مکرر استفاده می‌شود شیرآلات هستند، بنابراین کیفیت و دوام وهمچنین زیبایی محصول، فاکتور مهمی در خرید شیرآلات محسوب می‌شوند. شیرآلات شودر، با عرضه مدل‌های متنوعی از شیرآلات آشپزخانه در رنگ‌های مختلف، این امکان را برای شما فراهم کرده تا بر اساس سلیقه خود و سبک دکوراسیون آشپزخانه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

شیر آشپزخانه شودر علاوه بر داشتن طراحی زیبا و منحصر به فرد، مزیت‌های بسیار خوبی مانند کاهش مصرف آب، کاهش رسوب‌پذیری و نصب آسان و سریع را با خود برای شما به همراه می‌آورد. همچنین در شیرآلات شودر از رنگ پودری استفاده شده که برعکس رنگ مایع امکان از بین رفتن رنگ یا پریدگی آن وجود ندارد و این موضوع، نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه ایفا می‌کند.

شیر شودر در انواع مختلفی برای استفاده در آشپزخانه طراحی شده است که شیر ظرف شویی دیواری، شیر ظرف شویی فنری، شیر ظرف شویی شاوری، شیر ظرف شویی ساده و دوطرفه از جمله مدل‌هایی است که توسط شودر به بازار عرضه شده است و هرکدام طرفدار خاص خود را دارد.
شیرآلات شودر با توجه به اینکه کیفیت بالایی دارند و همچنین به علت طراحی زیبا و انحصاری آن‌ها از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند. داشتن عمر بالا و گارانتی طولانی مدت و علاوه بر آن ارائه محصولات در گستره قیمتی متنوع، از ویژگی‌های مثبت دیگری است که سبب شده است خرید محصولات شودر، مناسب و مقرون به صرفه باشد.

شیر آشپزخانه شودر مدل آلستر
شیر ظرفشویی شودر مدل یونیک

انواع شیرآلات آشپزخانه 

برند شودر در تولید انواع شیر آشپزخانه بسیار موفق بوده است و به خوبی توانسته نیازهای تمام مشتریان با هر سلیقه‌ای را پاسخ دهد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان شیرهای مختلف آشپزخانه مشاهده می‌شود، ارتفاع آن هاست. ارتفاع شیر باید با توجه به گودی سینک انتخاب شود. در این حالت، دیگر نگران جا شدن ظروف در اندازه‌های مختلف نخواهید بود. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم میان شیر آشپزخانه شودر می‌توان به عملکرد سریع و راحت آن‌ها اشاره کرد. در عصر جدید، انجام کارها در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن بسیار اهمیت دارد و به حقیقت رساندن این ویژگی برای شیرآلات شودر، مزیتی مهم شناخته می‌شود.
در ادامه انواع شودر شیر ظرفشویی آشنا می‌شوید:

شیر ظرفشویی دیواری

این مدل شیر همانطور که از نامش مشخص است روی دیوار تنظیم می‌شود و از نمونه‌های پرطرفدار دیواری برند شودر می‌توان مدل اطلس را پیشنهاد داد. مدل اطلس زیبایی خاصی دارد و عملکرد و کیفیت آن حرف اول را می‌زند.

شیر آشپزخانه شودر دو منظوره 

شیر ظرفشویی شودر طرح دو منظوره دارای دستگاه تصفیه آب است که با بهره مندی از دو اهرم جداگانه حق انتخاب را به مخاطب می‌دهد. در حقیقت اهرم بزرگ برای استفاده از آب شهری و اهرم کوچک برای بهره مندی از آب تصفیه انتخاب شده است. مدل‌های آلستر و آتلانتیک جز دو گزینه پرمخاطب شودر است که به صورت دو منظوره طراحی شده اند.

شیر سینک ظرفشویی ساده

این مدل شیر سینک شودر تنها دارای یک اهرم است که قابلیت اجرای چند کار مانند تنظیم فشار آب و دمای آن را دارد.

قیمت شیر شودر مدل لوکا

شیر ظرفشویی شاوری

شیر مدل شاوری شودر محصولی پرکاربرد برای ظرفشویی‌های بزرگ است که امکان شستشو کل ظرفشویی را با قابلیت چرخش ۳۶۰ محقق می‌سازد. با تهیه این شیر سینک ظرفشویی می‌توانید دهانه آن را جدا کنید و با شلنگی که وجود دارد کار شستشو سینک را انجام دهید.

قیمت شیر آشپزخانه شودر

قیمت شیر ظرفشویی شودر با توجه به مدل، کیفیت، طراحی، رنگ و قابلیت‌های آن مشخص می‌شود. این برند تمام تلاش خود را برای ارائه مدل‌های مختلف انجام داده است و تمام مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه مورد نظر مدل مناسب را به راحتی انتخاب کنند. به طور کلی، شیرآلات شودر با داشتن طول عمر بی‌نظیر و گارانتی طولانی مدت، قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد. اگرچه قیمت آن نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بیشتر است، اما به دلیل کیفیت بالا سالیان طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید و هرگز مجبور به تعویض زود هنگام آن نخواهید شد.برای کسب اطلاعات دقیق و مقایسه قیمت‌ها کافی است با مشاورین تخصصی پاراموند تماس بگیرید 

به‌روز سانی در تاریخ 1401/09/17