شیر روشویی شودر

شیر روشویی شودر با طراحی فوق‌العاده در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که مخاطبین به‌راحتی می‌توانند براساس سلیقه و نیازشان بهترین گزینه را میان محصولات مختلف این برند انتخاب کنند. شاید فکر کنید نیازی نیست میان شیرآلات روشویی و دیگر ابزارهای سرویس بهداشتی و حمام هماهنگی ایجاد کنید، اما امروزه دکوراسیون‌های داخلی و فضای حمام بسیار اهمیت پیدا کرده‌است و برای به‌دست‌آوردن زیبایی بی‌نظیر، باید هنگام انتخاب تمام المان‌ها و تجهیزات مختلف توجه ویژه‌ای داشته‌باشید.

اگر به بازار رفته و نگاهی به انواع محصولات انداخته باشید، بی‌تردید میان مدل‌های مختلف شیر روشویی شودر سردرگم می‌شوید. این برند انواع شیرهای مناسب روشویی را با ارتفاع، طرح، مدل و دیگر موارد ارائه می‌دهد و ساختار بی‌نظیری برای تمام شیرآلات‌ها در نظر گرفته‌است، طوری که به‌صورت حرفه‌ای موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود.

شیر روشویی شودر

انواع شیر روشویی شودر

شیرآلات شودر در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی هستند. هر فردی می‌تواند با توجه به فضا و نوع دکوراسیون خود بهترین شیر را انتخاب کند و عملکرد عالی و راحتی آن لذت ببرد. همچنین شیرهای روشوی این برند را می‌توانید در رنگ‌های مختلف مانند لعابی، طلایی و پودری تهیه و براساس رنگ دیگر المان‌های دکوراسیون بهترین و زیباترین رنگ را انتخاب نمایید. برای تجربه خرید بهتر و مطمئن بد نیست با با چند نمونه پرطرفدار و جذاب شیر روشویی شودر آشنا شوید:

شیر روشویی ثابت؛ محبوب خیلی‌ها

یکی از مدل‌های رایج شودر، شیر ثابت ساده است که با طراحی خاص و کوچک طراحی می‌شود و هرگز فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این مدل شیر روشویی کارتریج مصرف آب را کنترل می‌کند و از فناوری پاشش آب پودری نیز بهره‌مند است. همچنین این مدل را می‌توانید در طرح‌های متنوع مانند تیفانی، باواریا، بیزانس و اطلس تهیه کنید.

شیر روشویی پایه بلند، مناسب کابینت

اگر تصمیم دارید شیر روشویی را برای کابینت نصب کنید و کاسه روشویی روی کابینت قرار می‌گیرد، بهترین انتخاب استفاده از شیرهای پایه بلند است. ارتفاع مناسب این دسته از شیرهای کمک می‌کند بسیار راحت از آب استفاده‌کنید و اقدامات مختلف مانند ظرف شستن ساده‌تر می‌شود.

شیر روشویی چشمی؛ بسیار صرفه‌جو

یکی دیگر از مدل‌های جذاب شیرهای بهداشتی شودر، مدل چشمی است که بیشتر مواقع در محیط‌های تجاری مانند مراکز خرید استفاده می‌شود. نصب این مدل شیر در کاهش مصرف آب بسیار کمک‌کننده است و استفاده راحت آن هر فردی را شگفت‌زده می‌کند. تنها کافی است دست خود را زیر شیر نگهدارید، در کمترین زمان شستشو دستتان امکان‌پذیر می‌شود. نحوه نصب این دسته از شیرهای تنها با کمک متخصصین باتجربه شودر انجام‌می‌شود که آن‌ها در کمترین زمان شیر را راه‌اندازی می‌کنند.

شیر روشویی زدرا؛ طراحی فوق‌العاده جذاب

از دیگر شیرهای روشویی محبوب شودر می‌توان به زد را اشاره کرد که با تکنولوژی آبریز متحرک امکان تنظیم ارتفاع را محقق می‌کند. همچنین چرخش شیر کاملاً آزاد است و به‌راحتی می‌توانید شیر آب را به هر سمتی حرکت دهید. از مدل‌های پرفروش زدرا می‌توان به مدل اپال، سنسور، پاریس و… اشاره کرد که هر کدام کیفیت عالی دارند.

شیر روشویی پایه بلند

ویژگی‌های شیرآلات روشویی

مهم‌ترین ویژگی شیرآلات روشویی این برند طراحی عالی و چشمگیر آن است که توسط بهترین مهندس‌های باتجربه و کاربرد طراحی می‌شود. تمام دستگاه‌های زیبا و مدرن این مجموعه به‌صورت امروزی و براساس تکنولوژی‌های پیشرفته تولید شده‌اند که نصب آن‌ها در خانه‌های جدید درخشش عالی در سینک ایجاد می‌کنند. شیرهای شودر دارای پایه بلند هستند که به‌صورت هوشمند ارائه می‌شوند. همچنین به‌دلیل داشتن کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالا، محبوبیت زیادی نسبت به دیگر برندها کسب کرده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های عالی شیرآلات برند شودر می‌توان به مدل و جنس‌های مختلف آن اشاره کرد که با مشاهده بروشورهای آن می‌توانید بهترین مدل را متناسب با محیط مورد نظرتان انتخاب کنید. همچنین این مدل شیرآلات به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که نصب آسانی دارد و در کمترین زمان قابل‌استفاده خواهد بود. شیرآلات شودر به‌راحتی تمیز می‌شوند و نیازی نیست برای از بین بردن لکه‌های روی آن از مواد شوینده خاصی استفاده‌کنید. تنها با یک دستمال نم‌دار، ظاهر شیر تمیز می‌شود و براقیت خود را دوباره به‌دست می‌آورد. همچنین به‌دلیل طراحی خاص، امکان تمیز کردن آن راحت است.

بروزرسانی در تاریخ 1401/08/16