مکان مناسب برای آینه قدی

احتمالا شما هم جزو افرادی باشید که ازعکس گرفتن و یا دیدن خود در آینه قدی لذت می‌برید. آینه‌های قدی جزو اجزای دکوراتیوی هستند که این روزها حتی بیش از قبل بین مردم محبوب شده‌اند. آینه قدی در دکوراسیون تنها وسیله‌ای برای دیدن نیست و در دکوراسیون، آینه می‌تواند در بزرگ‌تر نشان دادن فضا و زیبایی محیط نقش موثری را ایفا کند و برای همین مهم است که آینه قدی در مکان مناسبی نصب شود تا بتواند در کنار کاربردی بودن، نمای زیبایی به محیط بدهد. چنانه قصد خرید آینه قدی جدیدی را برای محل زندگی یا کار خود دارید اما نمی‌دانید بهتر است آینه دکوراتیو خود را کجا نصب کنید؛ در این نوشته قصد داریم بهترین مکان نصب آینه قدی را بررسی کنیم.

مکان‌های نصب آینه قدی

مکان نصب آینه بسیار اهمیت بالایی دارد و علاوه بر کاربرد آن، می‌تواند تاثیر زیادی بر نور و زیبایی آن مکان داشته باشد.

اگر از به دنبال فروشگاهی مطمئن و با کیفیت برای خرید آینه دستشویی ارزان هستید به صفحه آینه سرویس بهداشتی مراجعه کنید

سالن‌های آرایش و پیرایش

آرایشگاه‌ها مکانی برای زیباتر شدن هستند که برای بهتر دیده شدن این زیبایی‌ها نصب آینه در محل صحیح، اهمیت ویژه‌ای دارد. به طور کلی در آرایشگاه‌ها استفاده از آینه قدی دیواری رایج‌تر است؛ چون فضای کمتری را اشغال می‌کند. بهتر است جوری آینه‌ها را قرار دهیم تا برای مشتری‌ها شخصی‌سازی بشوند و مشتری بتواند در حین کار خود را در آینه مشاهده کند.

باشگاه‌های ورزشی

نصب آینه قدی در باشگاه‌ها علاوه بر اینکه انرژی بخش است، به بررسی صحیح بودن حرکات کمک می‌کند. آینه‌های باشگاه باید در محلی نصب شوند که مورد ضربه و آسیب قرار نگیرند و اصول ایمنی رعایت شود.

آینه قدی در سالن آرایش
آینه قدی در اتاق خواب

فروشگاه‌های لباس و کفش

وجود یک آینه قدی با اندازه و نور مناسب در فروشگاه شما، باعث می‌شود مشتریان بیشتر به خرید کردن ترغیب شوند! بنابراین بهتر است از آینه‌های قدی در محل مناسبی که نور کافی داشته باشد و مشتری بتواند به راحتی خود را در آن مشاهده کند؛ استفاده کنید. همچنین علاوه بر نصب آینه در اتاق‌های پرو، از آینه‌های قدی در فضای فروشگاه خود نیز بهره ببرید.

رستوران

اغلب افراد رستوران را محلی برای قرارهای کاری و دوستانه می‌دانند و به کار بردن آیینه در این محل می‌تواند حس رضایت و خرسندی را برای مخاطب به وجود بیاورد. دقت در آراستگی در یک قرار مهم امری واجب است!

عینک فروشی

انتخاب عینک مناسب، برای هر فردی بسیار دشوار است و اغلب افراد بیش از ۲۰ مورد عینک را امتحان می‌کنند تا به مورد دلخواه خود برسند. استفاده از آینه قدی می‌تواند در انتخاب عینک به مشتریان کمک کند و آن‌ها با دید باز، مناسب‌ترین عینک را انتخاب کنند.

اتاق خواب

می‌توانید آینه قدی خود را در اتاق خواب روی در اتاق، درب کمد دیواری، یا حتی داخل درب کمد نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم آینه را در محلی در اتاق خواب خود نصب کنید که فضای کافی برای ایستادن مقابل آن را داشته باشید تا بتوانید هنگام تعویض لباس، نمای بهتری از خود داشته باشید.

آینه قدی در پذیرایی
آینه قدی در آسانسور

سالن پذیرایی

چنانچه قصد استفاده از آینه قدی در سالن پذیرایی خود را دارید باید توجه کنید که مدل آینه و رنگ قاب آن با سایر وسایل اطراف همخوانی داشته باشد. همچنین سایز آینه‌ای که استفاده می‌کنید باید متناسب باشد و با توجه به دکوراسیون خانه شما در محل مناسب خود قرار بگیرد تا بتواند نمای بهتری به دکور خانه شما بدهد.

راهرو باریک

یکی از مزایای نصب آینه در راهروهای باریک بزرگ‌تر نشان دادن این فضا است و برای همین اکثر دیزاینرها توصیه می‌کنند حتما در راهروهای باریک خانه خود آینه‌های قدی نصب کنید.

کنار در ورودی

ورودی یک فضا اولین جایی است که در بدو ورود مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید ورودی جذابی داشته باشید از نصب آینه در ورودی غافل نشوید. علاوه بر زیبا کردن ورودی، نصب آینه قدی در این محل کاربردی است و شما می‌توانید هنگام ورود و خروج مرتب بودن لباس‌ها و مناسب بودن استایل خود را بررسی کنید.

سالن غذاخوری

از نظر فنگ شویی یکی از بهترین محلهای نصب آینه در خانه، سالن غذاخوری است اما باید با توجه به دکوراسیون آن، آینه را در بهترین محل ممکن نصب کنید.

آسانسور

استفاده‌ی افراد از آینه داخل آسانسور کاملا متفاوت است. از جمله استفاده برای مرتب کردن لباس‌ها، سلفی و حتی استوری اینستاگرام! در مجموع اگر آینه قدی را با نورپردازی مناسب استفاده کنید زمان صرف کردن داخل آسانسور را برای افراد دلنشین‌تر می‌کند و کاربرد بسیاری دارد.

آینه در باشگاه ورزشی

۴ نکته در مکان‌یابی نصب آینه

می‌توان گفت آینه‌ها برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شما معجزه می‌کنند!

اگر فضای کوچکی را می‌خواهید بزرگ‌تر یا روشن‌تر جلوه دهید باید از آینه‌ها در جای مناسبشان استفاده کنید. آینه‌ها با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانند محیطی پرنور و دل بازتر برای شما بسازند. در انتخاب محل استفاده آینه دقت کنین و از این ۴ توصیه ما پیروی کنید:

در کنار عناصر دکوراتیو

استفاده از آینه در اتاق‌های کوچک یا در کنار عناصر دکوراتیو مانند شومینه یا میز نهارخوری، باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر دیده شود و آینه به نقطه کانونی آن محل تبدیل شود.

انتقال حس قدرت

وجود یک آینه بزرگ قدی باعث می‌شود حس قدرت و توجه در آن فضا در آینه خلاصه شود. پیشنهاد می‌شود عرض آینه بیشتر از دوبرابر عرض شانه شما و ارتفاع آن حدود سه چهارم ارتفاع دیوار باشد. سعی کنید بر روی محلی که فرد در جلو آینه قرار می‌گیرد نور بیشتری قرار دهید.

از بین بردن فضای تاریک

برای پرنور کردن فضا از آینه به صورتی استفاده کنید که در کنار پنجره یا نورهای مصنوعی قرار گیرد. این کار نور را منعکس و علاوه بر آن فضا را دل بازتر می‌کند.

بزرگ نشان داد طول فضا

اگه در خانه یا محل کارتان راهرو یا اتاقی باریک و کوتاه وجود دارد، می‌توانید از آینه‌های افقی استفاده کنید تا طول فضا بیشتر دیده شود. دقت داشته باشید که بهتر است از نورهای مصنوعی کوچک با فوکوس بر روی آینه استفاده کنید تا علاوه بر افزایش طول، فضا زیبایی و کاربردی نیز باشید.

سخن نهایی

سخن نهایی

در این مقاله در رابطه با مکان مناسب برای آینه قدی صحبت کردیم.از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم .فروشگاه پاراموند آماده شنیدن سوالات و نظرات شما عزیزان می‌باشد.

تاریخ انتشار 1401/09/20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *